home info clanci recenzije galerije profili intervjui downloads linkovi forum mail impressum
Welcome, Guest. Please login or register.
21.08.2019. 05:38
82.242 Posts in 6.110 Topics by 1.195 Members
Latest Member: vladec
  Show Posts
Pages: [1]
1  TP.forum / Arhiva / Re: Party: 18.9.2009. Laibach & Juno Reactor on: 22.08.2009. 16:36
na toj ozori 2009 jel su pustali stvari s shango albuma ?
2  TP.forum / Arhiva / Re: Party: 18.9.2009. Laibach & Juno Reactor on: 22.08.2009. 03:34
-------------
hmmmm.....nesto ocito ovdje ne stiima
trancepleme.com......najava za juno reactor i onda najava ima 167 viewsa....
pa koji krac.....jel tu svi slusaju neko nabijanja il sto  Mr. Green  ......il je kriv neupadljiv naslov topika....no 'nevermind'....

.......
--------------


za 'nekog' ko mozda nezna  ( i dalje mi nije jasno 167 views za juno reactor live )........... =>

culi ste to u raznim filmovima, reklamama , serijama....matrix...mortal kombat...csi....nikita.......kompjuterske igrice itd itd itd..........

e pa radi se o.....



jednom od najiscekivanijih glazbenih party-koncerata ikada....
nikada slusao uzivo...
htio cuti vise od svega i icega....
SLO rules.........




==============================================================================================

18.9 2009

KINO SISKA
LJUBLJANA
PRIJE juno reactora nastupaju laibach
sve pocinje oko 20.00 h zavrsava u 1 ujutro, znaci prvo laibach , nakon njih juno reactor
cijena : dodam uskoro


MORE INFO

http://www.kinosiska.si/en/events/music/2009-09-18/laibach_juno_reactor/17/

===========================================================================================


JUNO REACTOR konacno na ovim prostorima.........
uz Shpongle najjaci i najvazniji projekt po meni svih vremena u tom world music, psy , fusion elektronika briji ...


album SHANGO .....remek djelo bez premca.........covjek ili ti Ben Watkins em je mega poznat po Juno Reactoru, em je radio mjuzu za brojne filmove , igrice i reklame......
Matrix REVOLUTIONS dio soundtracka je on zasluzan.....
ganjanje autima u matrixu su valjda svi ljudi gledali i uzivali uz tu mjuzu u kinima il bilo di

LIVE je to Ben Watkins za elektronikom / gitarom, i cijeli BAND ili ti pleme......i to sve je jako plesno i nabrijano uzivo , nikakva sigurno dosada.

futurizam ...... world etno ..... psyhodellic......electronica...... dubby.......


Turn bass & volume  =>  samo nesto sto JUNO REACTOR je :

http://www.youtube.com/watch?v=wZqNUo6y52Q   .....najpoznatiji track
http://www.youtube.com/watch?v=8QF7W0V_NRI    ..........live in tokyo
http://www.youtube.com/watch?v=DOtoIBrBAYE     .............iz matrixa   
http://www.youtube.com/watch?v=2fp8mYC5abE     ..................iz matrixa vol.2
http://www.youtube.com/watch?v=hFtwP0JULdo&feature=related  .........album








................
.........
.......
....
..
.
slag na kraju ....event se odrzava ovdje =>

3  TP.forum / Tribe Bazaar / P: Macbook bijeli , 13.3 inch, 3gb RAM , 2.1 GHZ, nekoristen , kao nov on: 28.05.2009. 19:19
hitno , SKORO PA NEKORISTEN bijeli Macbook , 13,3 inch, 3 gb RAM , 2.1 ghz , case, zastita....
igor@er45.com
4  TP.forum / Tribe gathering / Re: David Icke - cijeli ZG interview online! on: 20.05.2009. 16:53
david icke opet nastupa 23 i 24 .5 , sub i ned u sc-u maraton predavanje
 zanimljivo ko i uvijek ,

* imam 1 kartu viska za nedjelju , prodajem na 092 103 4762
5  TP.forum / Tribe Bazaar / P: 1 karta za David Icke, nedjelja , 24.5 on: 20.05.2009. 16:50
P: 1 karta povoljno za David Icke, nedjelja , 24.5 .... 092 103 4762
6  TP.forum / The sound of the tribe / Re: Sta vrijedi cuti? on: 01.02.2009. 01:26
obzirom da Astral Projection dolazi uskoro u Zagreb => 4 meni najbolje njihove stvari : another world, flying into a star, aurora borealis, dancing galaxy ...bilo bi lijepo cuti te stvari uzivo
7  TP.forum / The sound of the tribe / Re: Sta vrijedi cuti? on: 16.01.2009. 01:43
mandala - utopia
meni jedna od najljepsih tih oldskul goa trance , psy trance il sto vec je to stvari,  staro valjda ko biblija...
8  TP.forum / Tribe gathering / Veliki interview s Petrom Dundovom 2008 on: 21.11.2008. 03:02


Veliki interview 2008 s Petrom Dundovom by Igor Petrovic
--------------------------------------------------------------------------------------------

Zašto se novi album zove 'Escapements' i reci nam nešto o njegovom konceptu ?

"Escapement" je engleska riječ za satni mehanizam koji definira vrijeme. Ideja koja me vodila u stvaranju novog albuma zasniva se na fenomenu subjektivnog doživljaja vremena. Ta tema mi je uvijek bila zanimljiva i mnogo puta bi diskutirao o tome s prijateljima. Baveći se glazbom kada bi komponirao znao bi izgubiti pojam o vremenu. Kao da se u toku kreativnog procesa autor i djelo prožimaju u bezvremenskom, subjektivnom prostoru koji je nemjerljiv u svom trajanu. Koji puta u žustroj i inetersantnoj diskusiji s prijateljima znalo bi se desiti nešto slično. Vrijeme bi prolazilo brže nego što bi mislili, tako da bi s iznenađenjem konstatirali da vrijeme leti. Na novom albumu pokušao sam se poigrati s tom temom kroz sjećanje i maštu. Zato imena pjesama nose nazive trenutaka, mjesta, osoba kojih se volim sjetiti i u razmisljanju odlutati.

Novi album 'Escapements'je radjen jako dugo. Da li se prvobitna ideja o samoj koncepciji albuma razlikovala od finalnog produkta  ?

Prije četiri godine razgovarajući s izdavačem počela je priča o albumu. U međuvremenu počela je izgradnja novog studija koja je potrajala nešto manje od godinu dana. Htio sam pričekati jer zvuk i produkcija koju je postala moguća zbog novih uvijeta nadmašila je sve što se produciralo u starom studiju. Jednostavno trebalo je krenuti od nule. Oko godinu dana otišlo je na dizajn, promociju, remixeve itd... Kad se sve zbroji dosta vremena, ali ideja je bila ista od početka.

Tko je remixirao album?

Pjesme s albuma remiksirali su Substance & Vainquer, Echospace, Gavin Russom, Dub Kult.


Nijedan tvoj track nakon 'Kaskade' nije postigao tako veliki i pozitivni feedback kao track 'Oasis's novog albuma. Zašto je ta stvar osvojila vrsne producente i dje ?

Oasis je univerzalna pjesma. Možda je i najklasičnje komponirana. Vrlo lako bi se mogla odsvirati na nekom žičanom instrumentu. Odsvirana je uživo od početka do kraja i uz ritam mašine prati prirodnu progresiju melodije uz podizanje tenzije i dramatike. Sintesizer ima velike mogućnosti ekpresije ako se zna upotrijebiti na pravi način.


Čime se bavite u studiju 'Neumatik' ?

Bavimo se multimedijom, a specijalizirana smo kompanija za obradu zvuka i web development. U studiju radimo sve što se tiče snimaja tona, obrade signala, montaže, masteringa, audio za video itd. Sto se tice weba radimo u Flash, AJAX, C#, MySQL i ostalim tehnologijama. Od web projekata radili smo MaxZonu, Gamebox, Noc Gutaca Reklama, Spectator Solis i mnoge druge.


Mislis li da će ikada doći do često spominjanog 'ujedinjenja dja za boljitak party zajednice' kada je Zagreb u pitanju, ako uzmemo u obzir mnogobrojne razmirice medju djima proteklih godina ?

Mislim da je to stvar percepcije. Kada ce doći do ujedinjenja čovječanstva za boljitak zajednice? Postoji stalna tendencija okupljanja istomisljenika radi promocije ideja zajednice. S vremena na vrijeme može doći i do obrata, ali u principu kratkorocno. Mislim da i ako ima razmirica da nisu nepremostive. Organizacija u smislu poboljšanja uvjeta rada je nešto oko čega bi se mogli DJi okupiti. No DJing se u Hrvatskoj još uvijek ne percipira kao zanimanje. Mislim da je u tome stvar.


Zg clubbing scena se promijenila od tamo '99 - što je tada bilo pozitivno/negativno a što je danas na trenutačnoj zg sceni pozitivno/negativno ?

Na prelasku stoljeća party scena doživjela je uzlet, u medijima se puno pisalo o klubskim događanjima i clubbingu uopće. Postojale su i emisije na radiju i televiziji koje su pratile događanja. Nekako je to sve splasnulo, mediji se bave drugim stvarima i sve se svelo na izlaske vikendom bez nekog jasnog povoda osim samog izlaska. Danas je jedino pozitivno to što ovakvo stanje se ne može održati jer ljudi žele nešto novo. Taj moment je dobar i u takvim situacijama dobre ideje mogu isplivati na površinu.


Što mislis o sadašnjoj elektronskoj zg sceni i publici ?

Publika je iskusnija i zna što hoće. To je dobro. Također ljudi koji se bave clubbingom prošli su dosta toga i iskustvo koje imaju će sigurno utjecati da se stvari razvijaju pametnije. Mislim da su nestale i fragmentacije, jer su svi manje više postali svjesni da elektronska scena nije nešto što će proći.


U inozemstvu zamjetimo vise starije publike u klubovima. Koji je uzrok po tebi tome što je kod nas publika zamjetno mladja ?

Standard. Visoki troškovi života ne ostavljaju puno prostora za izlaske. Mislim da je to najveći problem. Kultura življenja je također drugačija. Klubovi su dio noćnog života već desetljećima u inozemstvu, dok se kod nas ljudi tek od nedavno upoznaju s time. Ne mislim da nismo imali klubove, nego jednostavno kultura clubbinga u tom obliku nije postojala niti se promatrala na taj način.

Kakvi klubovi fale u Zagrebu ?

Fale specijalizirani klubovi, srednjeg ili manjeg kapaciteta. Mjesta gdje bi se okupljali ljudi koji vole određeni način zabave i glazbe, gdje bi nastupi bili popraćeni komentarom ili konstruktivnom kritikom. Na takvim mjestima bi se mogla razvijati scena umjetnika i izvođača. Tu bi se clubbing mogao doživjeti u smislu kulture i prezentirati u smislu nečeg višeg od jednokratne vikend zabave.


Što je kvalitetan managment jednog kluba , tj. koje kvalitete bi morao imati glavni promoter jednog kluba ?

Kao prvo bi morao znati tko je ciljana publika. Ostalo je sve posao koji se radi već godinama: promocija, booking, marketing itd. Ne znati za koga se sve to radi i kakvu publiku klub želi je glavni razlog zašto neki klubovi traju neki ne. Ne može se sve zasnivati na zaradi. Naravno da novac pokreće svu tu mašineriju i neophodan je, ali ne može biti jedini smisao. Dobar management će znati procjeniti gdje je ta granica.

Što mislis o prisutnim organizatorima partija , koji nemaju veze niti s umjetničkim niti produkcijskim aspektom glazbe , već im organizacija partija predstavlja samo mogući izvor zarade ?

U početku su me smetali takvi ljudi, koji nemaju veze s glazbom, šarlatani, prodavači magle ili kako smo ih sve već zvali. No s vremenom sam počeo primjećivati da se to ne događa samo u organizaciji partija, nego je to nešto sveprisutno u svim aspektima života, a posebno tamo gdje se stvari temelje na osobnom ukusu. Izgleda da se radi o fenomenu čovijeka koji je sposoban naviknuti se na bilo što čak i na nešto što mu smeta, samo ako je dovoljno dugo izložen tome.  Npr. nedavno sam gledao dokumentarac o jeziku koji ima na sebi receptore za prepoznavanje gorčine koji služe da bi se prepoznala hrana koja nije jestiva. Bez obzira na to čovijek konzumira mnogo jela i pića koja su gorka. Isto je i s dimom, čovijek je u stanju mnogo toga popušiti ako ne razmišlja. No mislim da je takvih sve manje. Sve na kraju ovisi o ponudi i ljudima koji biraju gdje će izaći.



Za razliku od recimo pop i folk glazbe, stječe se dojam da je elektronika zanemarena kada su masovni mediji u pitanju. Što misliš koji je razlog tome ?

Hrvatska nema tradiciju elektronske glazbe. Tehnološki i kulturno smo zaostali u tom pogledu. To nije nešto od jučer. Čak i sedamdesetih godina prošlog stoljeća kada su synthesizeri postali pristupačni svojom cijenom, u tadašnjoj Jugoslaviji bilo ih je gotovo nemoguće uvesti ili kupiti. Jedino filmski studiji i televizija imali su tu i tamo koji primjerak za potrebe filma ili montaže specijalnih efekata, ali kompozitora koji su ih koristili bilo je vrlo malo, nedovoljno za popularizaciju te vrste glazbe. Tek krajem osamdesetih se počelo nešto događati na tom planu, onda opet rat. Uglavnom mediji se danas sve manje bave edukacijom, pa postaje upitno da li će se taj oblik kulture ikad početi prepoznavati na način kako je to vani.


Pitanje za milion dolara. Zašto jos uvijek ne postoji 'Petar Dundov' live tj. zašto ne postoji novija verzija tvog live nastupa , s obzirom da stvari koje se izvode pod 'Brothers yard' live su stare godinama , a toliko novih I zapaženih stvari je izašlo nakon 'Brothers yarda' ?

Nastupao sam npr. ovo ljeto u Moskvi kao Petar Dundov live, sljedeci tjedan  nastupam u Nizozemskoj tako da ta tvrdnja i nije bas tocna. Pod svojim imenom kao DJ nastupam od 2000. godine i u svojim DJ setovima sam uvijek nasao vremena za odsvirati nove autorske radove. Nakon izlaska albuma pripremam live set koji će prezentirati moje radove unazad par godina. Live izvedba je zahtjevnija od DJinga i priprema za dobar live set uvijek traje dulje.


Da li si ti prvenstveno dj ili producent ?

Te dvije stvari danas su se toliko prožele da ih je jednostavno teško odvojiti jednu od druge. Ako me pitaš s čime sam se prvo počeo baviti onda je to produkcija glazbe.


Kako glazbeno zadovoljiti raznovrsnu publiku na istome eventu i je li to moguće ?

Moguće je, ali to naravno ovisi i koliko je publika spremna sudjelovat.  Ako su ljudi na flooru otvoreni i došli su plesati, onda razlike u stilu ili muzičkim preferencama lako nestaju u korist atmosfere i zadovoljstva zajedništva i plesa.  Ljudi vole plesati zajedno u ritmu, zato i dolaze na ples. Na DJu je da prepozna trenutak kada  pustiti koju pjesmu i postići atmosferu u kojoj će ljudi uživati i zajedno plesati. Dobra glazba je najbolji put do rasplesanog kluba. Ako DJ nije dovoljno iskusan može se dogoditi da ne prepozna što se zbiva na flooru i isprazni klub. Problemi mogu nastati i ako se na eventu nađe pasivna publika koja nije spremna sudjelovati. Onda ma koliko se DJ trudio nema šanse da će se floor pomaknuti. Uglavnom to je stvar iskustva i nakon mnogo situacija DJ može skužiti kada i kako se ponašati na takvom eventu.

Kako komentiraš činjenicu da imamo publiku koja je žedna novih glazbenih ideja i publiku koja se nostalgično vezala za neke 'starije' glazbene izričaje, kada je elektronika u pitanju  ?

To je osobina koja se javlja s vremenom. Publika koja je 90tih izlazila u klubove bila je jednako željna novih ideja. Pojam "stariji izričaj" nije postojao jer je glazbeni pravac bio u svojim začecima. Upitno je i to što danas znači odnos "stariji" - "mlađi" barem kad se radi o elektronskoj glazbi. Postoje autori koji su i danas idoli mlađim producentima, a imaju 40+ godina i rade vrlo futurističku glazbu. Kod elektronske klupske glazbe postoji stalna želja za kreiranjem novog trenda. To se ponajviše događja zbog komercijalizacije clubbinga i potrebe da se ljudim stalno daje novi razlog da konzumiraju muziku koja postaje proizvod. Također na taj način čitavi muzički pravci koji se danas promatraju kao "novi"  baziraju se na starim pjesmama koje se nemilosrdno remixiraju do apsurda. U potpunosti razumijem ljude koji se ne mogu nositi s hiperprodukcijom i vraćaju se u vrijeme kad je postojala glazba koju razumiju. Ne mislim da je nostalgija loša stvar ako se trenutno za te ljude ne događa ništa zanimljivo u današnjoj glazbi. Novim generacijama naprotiv je sve novo. Tu se više radi o tome da svaka generacija ima svoje vrijeme kada gubi nevinost i ti momenti su uvijek intenzivni. Sigurno će dio danas nove publike jednog dana htjeti slušati baš to što se danas moze čuti u klubovima. Imati te dvije publike na istom flooru znači da napokon imamo pravi clubbing.

Stalno se spominje riječ 'underground' , kada su elektronska glazba i partiji u pitanju . Što je po tebi 'underground' i da li on danas postoji ?

Elektronska glazba danas se razgranala u mnogo pravaca i neki su postali mainstream, a neki su ostali underground. Za mene je underground pojam koji opisuje način na koji se prenosi informacija. Ljudi ga vole povezivati s svime i svačime, ali u biti radi se o načinu na koji ce se komunicirati unutar određene kulture. Neki oblici glazbenog izričaja koji su namjenjeni siroj publici kao npr. zabavna glazba, komunicirat će se putem mass medija i postat će sveprisutni mainstream. Kod specijaliziranih glazbenih pravaca takav oblik komunikacije nije poželjan jer za razumjevanje te vrste glazbe potrebna je priprema i edukacija. U tom smislu underground uvijek postoji kao ravnoteža mainstreamu. Elektronska glazba je nekad pripadala isključivo undergroundu, dok danas postoji i u mainstream-u i undergroundu. Također koji puta se riječ "underground"  koristi kao etiketa tako da je teško razlučiti da li se govori o obliku komunikacije ili etiketiranju.


Tvoj stav oko dileme - vinyl  :  final scratch / traktor ?

To je poput dileme underground-mainstream. U ovom slučaju vinil je underground jer nemaju svi gramofon jer im u principu i ne treba ako ne pripadaju kulturi koja komunicira putem ploča. Kompjutori za razliku od gramofona danas imaju svi jer služe za sve i svašta i postali su proizvod koji je sve prisutan. Može se kupiti bilo gdje, pripada proizvodu koji zastarijeva pa ga je potrebno kupovati svakih par godina. Ista stvar je i s softwareom. Tko kupi dobar gramofon sigurno ga neće trebati mijenjati cijeli zivot, a to je kontradikcija u modernom svijetu orijentiranom prema potrošačima. Što se tiće kvalitete reprodukcije zvuka, ona najviše ovisi o razglasu u klubu, DJ mikseru, efektima, tako da po tom pitanju proječni slušatelj rijetko moze razaznati s čega se pušta glazba. Jedna bitna stvar je cijena, jer vinil je za mlade DJe koji jos nemaju opremu čisti luksuz. S druge strane danas sve češće postaje problem nabava gramofona i dobrih zvučnika za DJe koji još uvijek puštaju s ploča. Dosta glazbe danas ne izlazi na vinilu jer se ne mogu postici tiraže koje bi opravdale trošak štampanja. Jednostavno svijet se polako digitalizira i jednom kad se uđe u svijet gdje informacija nije zapisana u materijalnom sve postaje puno pristupačnije. Dugoročno će se sigurno više raditi na poboljšanju kvalitete reprodukcije digitalnog zvuka nego izradi nekog super gramofona koji se masovno ne prodaje. Koji god bio izbor neka bude onaj koji karakterizira osobu koja želi komunicirati na određeni način s okolinom. Imam veliku kolekciju ploča koje sam skupljao zadnjih 15 godina i jos uvijek ih kupujem, ali ne u tom obimu kao nekad. Sve vise kupujem muziku online i na nastupima kombiniram ploce i CDe.


Digitalni download ruši kupovinu ploča koja zamire. Što to znači za producente - da li se oni mogu isplatiti dig. downloadom kupaca , u istoj mjeri kao kod fizičke kupovine vinyla  ?

Digitalni download ne ruši prodaju ploča, nego CD-a. Prodaja ploča u svijetu je u porastu. Ljudi koji su do sada kupovali CDe da bi imali osjećaj kontakta s artistom sve vise kupuju ploče. Tko je kupovao CDe da ih sluša u autu ili na prenosnim uređajima sada kupuje mp3. DJ tržište još uvijek kupuje muziku na vinilu. Da li se neko izdanje isplati ili ne, ne ovisi o mediju nego o tome kolika je tiraža. Što se artista tiče on dobiva isti honorar po prodanoj kopiji pjesme bilo na CDu, ploči ili mp3 downloadu. Jedina razlika je u tome što se kod kupovine mp3ca mogu kupiti pojedinačne pjesme. Bez obzira na sve najvažnije je da je glazba kvalitetna i dobro promovirana jer tako najlakše nađe put do slušatelja.


Koji je koncept stajao iza ideje 'Hrvatska udruga autora elektronske glazbe' ?

Udrugu autora elektronske glazbe osnovali smo Sergej Lugović i ja s ciljem okupljanja glazbenika koji se bave elektronskom glazbom prvenstveno radi promicanja zajedničkih interesa u odnosu na državna tijela, druge pravne i fizičke osobe itd. Cilj nam je da se elektronska glazba prepozna kao dio kulture i ljudi koji se bave njome kao autori, izvođači ili DJi upoznaju s autorsko-pravnim i drugim temama koje su od važnosti za njihov rad. Kultura i stvaralaštvo je temelj svakog društva i vjerujemo da s udrugom mozemo učiniti pozitivne korake prema poboljšanju uvjeta rada i društvenog djelovanja.


Perfection je zamro gledajući iz današnje perspektive . Zašto , te da li postoje nekakvi planovi za ponovno kontinuirano organizaranje partija s nekim drugim konceptom , drugačijim nego sto je bio 'Perfection'?

Kada smo počeli organizirati Perfection partije jedna od osnovnih ideja je bila kvaliteta bez kompromisa. Punih pet godina radili smo svaki mjesec, u jednom periodu i dvomjesečno. Produkcija je bila iznimna, vodili smo istoimenu radio emisiju, imali smo sponzorirani video podcasting, čak smo i svaki put iznajmljivali opremu i dodatni razglas jer većina klubova u Hrvatskoj još danas nemaju zadovoljavajuće uvjete za rad. Uspjeli smo napraviti nešto novo i podići clubbing na jednu drugu razinu, ali trend se promijenio. Nije se to samo dogodilo nama nego i svima koji su dovoljno dugo u ovom poslu da se sjećaju tih vremena. Mi nismo htjeli sniziti standard kvalitete i neka onda Perfection ostane u sjećanju kao nešto posebno. To ne znači da ne radimo nešto drugo na tom planu. Novi koncepti tek dolaze.


Misliš li da se u svijetu produkcije uspjeh postiže brže skromnošću i strpljenjem ili samouvjerenošću i samoreklamiranjem ?

Strpljenje i samouvjerenost su sigurno dvije komponente koje umjetnik mora imati da bi provodio sate i sate vježbajući i na kraju vjerovao u svoju kreaciju koja je obicno apstrakcija. Skromnost je također dobra. Kod reklame uvijek je bolje da te drugi hvale i reklamiraju, a ne mogu reći da su mi posebno simpatični ljudi koji stalno veličaju sami sebe, kao da drugi nemaju što za reći.


Je li uspješan onaj dj / producent , koji je dosljedan svom glazbenom izričaju ili je uspješan onaj koji uvijek teži nečem novom, stalno eksperimentira ne plašeći se reakcije publike ?

Čovjek bi trebao slušati sebe bez obzira na tu dilemu. Zadovoljstvo bavljenja nečim sto voliš je najveći uspijeh.  Umjetnik moze biti uspješan u eksperimentu i u dosljednosti stila.  Ako od toga uspiješ stvoriti i egzistenciju onda je to nesto rijetko i posebno.

Da li su producenti danas glazbeno hrabriji i radikalniji nego prije ?

Što se tiče klubske muzike danas je malo onih koji eskperimentiraju. To je najviše zbog toga što se danas zna kakva muzika prolazi u klubovima. Svi producenti žele da im se glazba vrti tako da se većina prilagođava trendu. Danas je puno teže biti originalan. Malo više hrabrosti ne bi škodilo.

Kako komentiraš cinjenicu da u ova financijski teška razdoblja , neki dji za 2-satni nastup traže i po 15 000 - 20 000 eura ?

Ako netko želi platiti toliki novac, zašto ne. Valjda onaj tko organizira event ima razlog zašto toliko plaća DJa. To je posao kao i svaki drugi. Siguran sam da tko god plaća toliki novac za izvođaca planira još i zaraditi na tome.


Ljudi se brže informiraju o elektronskoj glazbi nego prije par godina . Djima je sve 'teže' , jer moraju biti sve bolji radi sve brojnije konkurencije . Koja je po tebi formula jednog uspješnog dja u današnje vrijeme ?

Formula se nije promijenila do danas. DJ mora imati kvalitetnu i dobru glazbu. To je osnovna stvar. Mora ju znati povezati u smislenu cjelovecernju cjelinu. Ako može sve to dobro izvesti onda je dobar DJ. Ostatak priče je prezentacija sebe i svojih mogućnosti koja najčešće zahtijeva puno više energije i vremena, jer ljudima se jednostavno treba nuditi. Sve naravno u normalnim okvirima i s određenom dozom samopoštovanja.


Nabroji neka mladja HR producentska i dj imena za koje misliš da imaju ozbiljniju perspektivu ?

Ilija Rudman, Luka Baumann, Gizmo, Davor O, Homeboy, Zarkoff, no sigurno ima još potencijalnih talenata.

Kako komentiraš uspjeh 'mnml sounda ' , činjenicu da je vrlo brzo nametnuo svoj utjecaj u današnjoj produkciji elektronske glazbe ?

Sviđa mi se minimal techno kakav se producirao svojevremeno na Basic Channel-u. Danas je taj sound doživio svoj veliki come back. To nije ništa novo, ali koji puta se u glazbi vrate neki zaboravljeni stilovi koji se remiksiraju. Prije par godina desio se i come back elektra koji se jednim dijelom etablirao danas u elektro house. Isto se vratio i rave kao nurave itd.


3 strana dja i live acta koja bi najradje čuo uskoro u Zagrebu   ?

Haiko Laux, Josh Wink, Donnacha Costello, Wince Watson, Ricardo Villalobos, T-Quest

3 izdavačke kuće elektronske glazbe koje najviše respektiraš (osim musicmana i axisa) ?

Warp, KMS, Delsin

Zadnji film koji te se dojmio i zašto ?

Solaris. Nije baš najnoviji, ali mi je zadnji koji me se dojmio. Odlična nepredvidiva  fantastična ljubavna priča. Super atmosfera i muzika.

Zadnja knjiga koja te se dojmila i zašto ?

Clifford A. Pickover - Surfing Through Hyperspace. Zanimljiva knjiga o percepciji viših dimenzija. To mi je uvijek zanimljiva tema.





//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


Text o novom albumu Petra Dundova by Andreja Petric
----------------------------------------------------------------------------------



Petar Dundov objavio je 29.09.2008. dugo iščekivani, svoj drugi po redu, studijski album „Escapements“. Album je izdan pod etiketom Music Man Records, koja je Petrov osebujni glazbeni izričaj ne samo prepoznala već i zapakirala u jednako osebujan vizualni identitet i prezentirala nestrpljivim glazbenim fanovima.
Već prva izdanja sa albuma (Oasis, Waterfall, kao limitirana izdanja u nekoliko različitih boja vinila, plava, srebrna, bijela...) samim izgledom praktički se nameću kupcima-kolekcionarima, dok album logičkim slijedom nastavlju istu vizualno atraktivnu priču. Da sadržaj argumentirano prati formu jasno je već kod prvog slušanja albuma, jer Escapements je prekrasna techno bajka, kompleksna vitičasta kolekcija priča ispričanih na hipnotičko zavodljiv način, i kao takva apsolutno zaslužuje i svu promociju koju joj je Music Man priredio.
Kompozicije koje se nalaze na albumu napisane su u periodu od oko godinu dana. Petar se nije podređivao nikakvim vremenskim ograničenjima pri stvaranju ovog albuma. Jedini imperativ bila je – inspiracija. Album se na uzbudljiv način bavi fenomenom mašte i trenucima kada se ona događa. Pjesme opisuju ljude, mjesta i događaje kojih se autor voli prisjetiti i koji ga odvode u tu fantastičnu sferu mašte gdje vrijeme dobiva novu dimenziju.
Ovo je definitivno elektronski klasik. Techno evergreen, duboko uzbudljiva i emocijama nabijena bajka, koja svojom snagom, melodičnošću, dubinom i fascinatnošću jednostavno – osvaja.



9  TP.forum / The sound of the tribe / ' chakra:blue/red/violet/green/orange/yellow ' kompilacije on: 10.08.2008. 00:42
..ako netko ima stare psychodellic trance kompilacije (original / copy / mp3 , bilo kaj )=> pod imenom
'chakra : blue/red/violet/green/orange/yellow : a psychodellic trance compilation' , nek javi na pm
Pages: [1]



2002-2011 © Trancepleme.com | Design by Dovla, coding by Psihodelikk